Sweet Crunchy
Berabad pun jpj,
Saturday 9 June 2012 | 15:33 | 0 Message
Assalamualaikumm. 

Hello reader skalian. Wah lama siot aku tak update blog. Malas gila kot nak update, idea bcambah tapi malas. Takleh buat apo dah laa -,- Wey aku dah dpt Lesen P mean dah lepas test JPJ dgn skali test ajo, tak cayo beb. Act lama dah aku pegang lesen P nie 30.5 qitu lagi, haqinie dah 9.6 punn, benda lama pun nak publish lagi, haa biaq pi haa. HAHA. P utk moto dpt dah bulan 2 qitu, yg nie kereta punya kay. LENGKAP dah lesen guwaa. haha


Before pi tu otw nak kluaq lorong taman abah aku bqenti sembang jap dgn jiran, jiran aku tanya la. Nakpi mna semuaa. Cakap la nakpi test JPJ qini. Pastu dia ckp dkt abah aku 'awat takbgtau smlam lagi, tidak bule buat sikit' :O Buat apa? hoho, serious aku blurr kot -,- Pastu abah ckp lupa la semuaa. haha. Then abah aku patah balik rumah suruh ambik botol isi ayaq. Aku pun ikut jalaa, ttpi mcm paham dah nak buat apa. Hastu pi rumah jiran aku tadi, aku sua botol tu dia ambik buat ayaq ubat uponyaaa. Baikk nya dia nak tolong aku, serious aku ketaq nakpi test JPJ. HAHA. Lepas siap dia bca ayat quran sikit sikit, dia pesan suquh basuh muka sikit takbg jpj tu nampak gerunn, sambil tunggu turn nak test tu dio suruh aku minum sikit sikit, Insyallah tak ketaq sngt ;D

Sampai sna, Alhamdulillah pi dkt whiteboard tgk aku kena Sesi 1, waa lega tak gaduh tunggu lama lama, giliran pun num 21. Pun taklama, hikhik. Haqi tu dpt test dgn JPJ pompuann, dia baikk jgk. Aku slalu duk byang kalau pompuan yg test pompuan, mesti dia garang. Tpi JPJ nie dia cool ja, mybe sbb aku minum ayaq tu kot muahahaha. Naik qeta nakpi jalanqaya, wahhhhhh dia qeja sembang dgn aku, aku dah la cuak sikit, takleh nak tumpu dpan sngat. HAHA ;D Haqi tu JPJ tu suruh aku bawak masuk lorong 1 pastu suruh patah balik, tak suquh bawak smpai habeh pun, dah la tgh excited nak drift. hoho :O HAHA. Selesai semua dpt qetas cek cek, YAHOOOOOOO LULUS DGN SKALI TEST ^_^ hehe. Call mak ckp "Sekali test ja mak, mcm abg jugak' HAHA. Tpi serious aku ckp, aku takbrani nak drive kot, haha. Terukk kan, hikhik. Kay yg nie ja nak cqita. hikhik, Byee



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome