Sweet Crunchy
Kanak kanak riang masuk asrama baqu :)
Sunday 17 June 2012 | 23:31 | 0 Message
Assalamualaikumm :)

Hai gaisee *soqa manja* pui geli aku. Okay cer bayang kan adik laki aku darjah 6 sebut 'hai gaise' dgn soqa manja lakinyaa. Fuhh sumpah aku geli baqhangg. Tp tu lah kenyataan, bila adik aku 2oqg lagi balik asrama pehtu kami duk 3 oqg skali and then dia muncui KONFEM "HAI GAISE" dgn soqa manjaanyaa plus dia buat lentok badan lembut. Pergh mana tahan hoi -,- Kalau aku dpt snap aku upload nanti. hoho ^-*  

Ha tudiaa permualan entry yg sngat baguss kau kasi jahh, eh nama aku bukan jah, YAH okay. hahaha. Macam mak nyah pun ada. Haa cakap pasai mak nyah kan, tadi aku pi asrama adikadik aku pehtu eh jap, hoi geng ex ex asdahana hampa hampa ingat dak makcik hat duk sebeleah asrama kita tuuu? Ingat? Okay good, tpi mak cik tu bukan oqg pgey mak nyah laa but 'MAK YAH' gamak pgey maknyah kat diaa. Serious aku ingat dia dah mati dah, sebab slama nie aku pi asrama tu takpenah nampak diaa, but tadi ttba dia jengoi pala keluar pi siqam pokok bungaa dengan jln gaya mcm oqg kaki pendek sebelah. You know ccena? Pandai pikiaq kay kay hikhikhik. Pehtu pehtu part nie kenot go ah, mak aku nampak dia jgk ingat aku ja duk pqati gerak geri dia, mak pun cakap bnda yg sma, ingat dah mati dah. HOHOHO, masih sihat lagii. Part kenot go to, WARNING ! budak underage sila skip and terus kbawah. HAHAHA. my mom say "Tetek dia tak tu pun kan" paham sniri ha kalau oqg tua dia punya tu ceni. Fuhhh adik aku qengah koi main skan tambah akuu. HAHAHAHAHAHAHA. Okay stop dayah stop PEACE (Y)

Wohoaaa, aku nak ceqita bnda lain act, terlaqi tajuk pulokkss. haha. Tadi my mom, adik laki aku and me of course *mnsia suka megekoq* haha tanpa my abah, sbb my abah qeja buat bendang. Dgn qeta viva dipandu oleh my mom meluncuq laju ke Jalan Pegawai, acewah ayat kemain kauu ! haha. Okay back to normal, haha. Pi sana sebab peah 2oqg tu kena pindah pi asrama baqu, dkt asrama dalam. So batch yg terakhir stay asrama tu, batch adik aku form 1, thun 1999. Lepas nie takdak dah ASRAMA DARUL HANA *ASDAHANA* Dgq kata la kan, geng puak putra plak nak pindah pi duk situu. hoho. 

So tadi kami 3oqg nie la kena deqa, pi angkut, pi kemaih bilik depa, pi pasang cadaq, pi kemaih loker, baju semua, pi buat hingaq dlm bilik tuu, memndangkn adik aku 2oqg tu ja pi paling awai. Oqg lain semua pi jalan kaki ja, depa 2oqg hebat hoi, kena pi hantaq naik qeta. hulamakkkkk hahaha :) Cantik oo asrama tuu, tandas baqu baqu lawaa ha, mai generasi 5thun akan datang, teruk dah. haha. So aku takmau cakap panjang, tgk gambaq niee aku kasi kau cuci mata. hahaha.

Haa sebelum nak tgk gambaq bawah nie, jgn heqan ha noh sepa ada bdk laki tiap gambaq. Dia memang suka myemak, nak jadi model asrama baqu la katakan. haha. Adik aku nie la yg duk sebut 'hai gaise' soqa manjaa tuu. haha.

 kawasan bawah asrama, first floor.

 Second floor, bilik adikadik pompuan akuu.

 Depan bilik 3, bilik najwaa. Dlm setiap bilik muat 16 oqg, tpi blik nie ada 8 oqg ja. Dah la besaq bilik, adik aku qeja ' mak takot ha bilik takpenuh' haha

  
 Second floor, dpan adik pompuan aku tuu, pintu blik ayaq, hamboih aih pintu bilik ayaq kemain elokk, sma macam pintu bilik, dlm lagi haa. haha. 
Pintu hat adik laki aku diri tu, bilik 3.

 Naik atas third floor, turun bawah first floor.

 In bilik 3.

 Kecik baqhang lokerr, asrama lama besaq kedabak lagi, siap oqg bule masuk sembunyi lagi. haha

 In bilik 3 jugak, hat ada cadaq tu tmpat adik aku yg form1. Aku yg pasang tu, hoho

 In bilik 5, bilik adik ting5. Tu pintu utama, ada dua pintu tiap bilik.

 In bilik 5, pandangan daqi depan  pintu. haha

 In bilik 5, pandangan dari second pintu.

 In bilik 5, pandangan daqi pintu utama.

 Masuk dlm tandas pulok, tu pintu utamaa. 

Masuk pintu utama, terus nampak tmpat basuh tngn tu.

 Pehtu jalan sikit, nampak blok blok tandass utk mengqhodo hajatkan, haha. Ada 4 tandas.

 Daqi tandas, tandas dan paqa basuh baju dipisahkan dgn tambok. blkang tmbok tu ada paqa tempat basuh baju. Yg nie sebelah pintu utama.

 Nampak tiang blkang adik aku tu, yg nie paqa basuh baju yg keduaa.

Okay, lepas kawasan paqa tuu, ini loqong ke second pintuu. 

 Lepas loqong tu, akan tmpat taqaaaa kolah utk mandii.

Nampak dak ada jln masuk belah kanan tuu? tu tmpat kolah, keluaq sikit nampak pintu keduaa. 

Bule imagine kan cena tandas diaa? Sistematik sikit, aku tgk pun jeles. HAHA.

Bangunan asrama baqu tu ada 3 floor. 
First floor, tmpat depa studyy, meja pun dapat baquu. Coii. 
Second floor and third floor ada bilik. ada 4 bilik 2 tandas. Setiap bilik 16 oqg. Hoi aku jeles hoi. HAHA. kay kay, aku mcm rangka plan pulokk. Tgk la asrama baquu. Penat dah akuu. byee.






Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome