Sweet Crunchy
Sedih plus Bengang :(
Wednesday 20 June 2012 | 12:48 | 0 Message
Assalamualaikum.


Hi semuaa, sihat ka idok? Hmm, okay takmau ckp meqapu dah 
*serious serious* 

Hmm sumpah aku sedih gila kot, taktau semua benda nie akan beakhir mcm nie. Kalau aku tau daqi awai aku dgn dia takleh tahan lama dgn relationship semua nie, aku takkan terima dia, kalau bule aku takmau kenai hang daqi awai hoi. Kenapa hg perlu mai add fb aku ha? Kenapa hg mai teguq aku dkt chat ha? Kenapa hg mai luah peqasaaan hg dkt aku ha hoi? takbule ka pi luah dkt oqg lain? KENAPA DAN KENAPA? Benda ceni la buat hidup aku tak senang. Betoi cakap oqg 'Taksemua relationship akan berakhir sbg seoqang kawan, dan friendship pasti akan berakhir dgn kegembiraan' Erghhhhhhhhhhhh -,- 


Entry sebelum nie aku ckp nak minx putus dgn dia, yess I'M DONE ! But qenyah jugak haa, dia duk pujuk rayu aku takmau takmau putus. Tpi kali nie aku tekad gila gila, bukan macam sebelum nie. Dan aku ckp dkt dia 'Kalau kita nak terus berkawan lepas nie I okay' but dia tak ckp apa. Nampak sngt dah takmauu. Okay up to youu. Aku tak kesah pong --' 3haqi jugak ha nak sttle semua niee, last last nak bg sttle semua, aku ckp nak NAMETAG mahaad aku balikkk. Nametag tu aku suquh pas dkt kawan aku waniee yg bljaq satu uitm dgn diaa. 



Ttba ada stu mcg tu, dia cakap "Jangan cabaq kelakian dia" hoi awak aku tak penah nak cabaq kelakian hg pun, dan tak penah ada niat kott, sbb aku tau pompuan nie lemah, laki kuat. Kalau aku kuat la kan awak, pasti aku ballaih "Yes I mmg nak cabaq kelakian u pun" But aku tak ckp mcm tu mean that aku takot okay bila hg ckp macam tu. Time kita tgh relay pun hg ckp mcm tuuu, aku taktau cena hg bule ckp bab kelakian hg! Awat kalau pompuan minx putus relay hg qasa kelakian hg tercabaq ka awak oi? Oh man, please la be matured sikittt. Jgn duk childish sangat. brrr -,- *muka bengang




 tgk dia tuduh aku cabaq kelakian dia, pastu bule ckp silap taip sbb pikiran terganggu. 
Ogq takkan tulih kalau takdak niat, dan sbb awak ada niat la awak tulih! puii

Geram gila takdak dah, aku bhasa kan 'aku hang' ja dgn dio. sorryyyy!

Hmm yg tu last last dah conversation aku dgn dia, atas ada lagi, malas nak printscreen. Bengang duk membuak buak! sja pi meqah kan nama and gambaq dia, takmau ingat dah. Sakit hati duk tuduh aku cabaq kelakian dia pulokkk ! brrr. Aku ajak hg kawan, hg takmauuu ! tau la handsome punn. Dan aku tak batak jgk. brr
Serious sedih wey bila kenang balik, dulu elok ja kami kawan, aku pun suka duk meqapu dgn dia, pastu dia ajak aku relay, mmg susah aku nak terima punn time dia ajak relaay sbb aku qasa friendship akan tahan lama among relationship oi. Dah semua nie nak jadikann, aku takleh tolakk. Benda dah jadi HIDAYAH ! Yes dah jadi, aku hanya boleh gelak ataih kebodohan akuu ja. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 

 Apa apa pun, aku respect dkt first ex sbb dia nak kami dua kawan lagi. Malam maqin dia bule mai teguq aku dan la kami kawan mcm besa dan qapat balik. Slalu gak ha mai teguq aku, pastu duk meqapu dgn diaa mcm takdak pa. Mai tegoq bule mai duk ingat kisah dulu, malu aku hoi. haha. Dia bule kata 'Hg la nie ngajaq dah noh, hebat hebat, duludulu nie duk keluaq dgn aku nqenyeh nqenyeh lagi, la nie hg duk nqenyeh lagi dok mcm dulu' Hoi bikin malu aku betoi hg nie amet. hahaha. K la aku nak pi mandi, esok esok update lagi. boi :)



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome