Sweet Crunchy
Terseksanyaaaaaaaaaaaa -.-
Monday 25 June 2012 | 02:50 | 0 Message
Assalamualaikumm.

Hai all. Hmm k act fikiran aku serabut matmat 2 3 menjak nie lepas kes dgn si AR tuu . Dia anggap aku musuh ka? Dia mmg nak bermusuhan dgn aku ka? Dia mmg benci terus dgn aku ka skrang? Erghhhhhh *jerit kuatkuat* tah macam macam aku pikiaq, walaupun aku dah takmau ambik tau pasai dia. Lumrah manusia benda benda ceni. hmm. Aku cuma berharap, suatu hari nanti aku dpt beranikan diri utk mintak maaf atas apa yg berlaku dan dia dapat terima keadaan nie. huh susah :3 *muka sposen*

Okay yg nie lagi buat diri aku koi serabut, aku taktau nak crita dkt sapa lepas mgadu dkt Allah. And berdoa berharap benda ceni takkan terjadi dkt aku slagi tak bersedia utk hadapi. Blog nie mcm tempat sgalanya utk aku, mek eyra plak tak online, fb tweet dia semua dah aku deactive atas arahan beliau. Nak mcg pun fone aku dah 2minggu krdit RM0.00. Tokleh nak crita dkt mek tu, dgn harapan mu bca blog aku mu tau apa yg aku nak crita. haha. Kay dah.

Tadi sejam yg lalu, ttba IM fb aku pop-up mean ada oqg hantaq mcg. Alangkah betapa tkejutnya :O hoho aku bila membaca apa yg di tulis olehnya Tergamam lagi la tak terkataa. Ayat mau bm habeh, gara gara tweet dgn hafiz ckp bm tulen haa, kay abaikan. haha. Pastu aku pikiaq sejenak *cewah ayat* aku ada bg harapan apa apa ka dkt dia, aku ada janji apa ka dkt dia. Kadang kadang kita tak sedaq dgn ckp ckp kita, then kita terbagi harapan dkt seseorang. Setahu aku, aku ta pernah bg harapan dkt dia. Sembang pun meqapu ja. hmm.
Apa lagi ujian yg datang niee -.- Sampai aku taktau nak jawap apa dah bila ayat dan soalan yg sma dtg. Terpikiaq jgk, ah nak buat status, nak tweet tiap kali online, tiap saat 'Maaf saya dah takdak napsu dekat lelaki, jgn mai buat luahan peqasaan dkt sini' OMG :O Ya Allah. Aku takot bila aku betoi betoi ada niat nak ckp mcm tu, then allah tarik semua nikmat yg dia bg dkt hamba yg hina nie. Astafirullahalazim :\ 

Serious aku dah penat dah dgn semua nie, aku tak kuat. Jgn ckp aku ja, semua perempuan sama ja bila ada situasi yg sma dgn akuu. Tapi kali nie, aku kena betoi betoi betoi *3kali taukid* KUAT hadapinya and takkan terkandas dgn prinsip akuu. Insyallah. AR yg terakhir sebelum jumpa Imam yg dapat bimbing dan mengimami aku keakhirat lebih banyak AMIN *berharap* Aku nak tumpu masa depan, nak masuk U of coz hoi hmm.
Aku mna kenai sngt pun dgn dia, ttba bule plak dia ckp mcm tuu. Arghhhh -,-

Fes jumpa time Pecutan Terakhir MATH SPM dkt TM time tu dia ambik spm ulangan sbb umuq 18 *aku qasa la* dlm sminar tu duduk blkang dia, sbelah aku pah huda sblah lagi nad. Masa tu takpenah lgsung aku sembang dgn dia  or kawan dia, aku takqeti bab meqamah dgn oqg. Yg duk meqamah tu kiqi kanan aku, i'm in middle. Buat taktauu ja. Pastu balik daqi sminar, kak haida *my adopted sis* mcg ckp ada oqg nak num. Aku ckp takpakai fone, yess mmg time f5 tak pakai fone sat. taktanya pun sapa minx. And my sis paham, then balik qumah on fb, ada request friend and PM, baca baca dia ckp dia kawan kak haida yg minx num fone tu, dia yg dkt seminar tu. Oh Em Jayy :O Time tu bekira kira nak confirm, lepas 3hari baqu aku app dia. Bila dia tguq aku buat taktauu, sbb keh mcm nie haa. Last last kena jugakk hambik kau hidayah ! Hastu lama gak ha myepi ttba dia muncui, dia tguq dkt IM tanya aku buat apa laa, pa bala semuaa. Then malam tdi benda yg paling merimaihkan aku terjadi. brr -,- 

Hmm sbelum nie dia bhasa kan diri dia 'abg' aku mcm err, tpi tak pgey pun, geli hoi. ttba tadi dia bhasa kan diri dia 'awak' lagi geli hoi. DANNNNNNNNN dia pgey aku "nur" errr takpenah lgi ada oqg pgey aku macam tu selain matpit sorang ja, dia telah mgingat kan aku dgn matpit. hmm. K dahhhhhh !

Serabut serabuttttt ! hi blog tersayang, thanks sudi dgq cerita. hikhik. Act nak printscreen IM dia, tpi aku seribu kali segan nak letak sini sbb dia pgey aku dgn nama tuu. Taksukaa ! haish. nnti bila dah tak segan aku tempek sini, tunggu aku tua baqu aku tempek kay. haha. k bye dah ngantokk, esok nak koja pulokk, dah nak dekat pukui 3. Duk tweet dgn apish tak habih dri tadi. haha. byee love all :*



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome