Sweet Crunchy
Annoying hoi
Thursday 12 July 2012 | 08:26 | 0 Message
Assalamualaikum, hai :')

Selamat Pagi semua, aik pelik aku update blog time mcm ni, kalau tidak time ni aku tgh sambung tidoq, biasaa la pukul 8 pgi. Takdak qeja plak, tidor la. haha. 

K tgk tajuk "ANNOYING HOI" erghhh now aku mmg annoy gila, pagi pagi ceni bule duk cemburu tgk org. Bukak ja fb, bukak ja twitter ada ja bg aku jeless. Aiee meluat sungguh, aku yg overdos ka apa ni? Yeah sememangnyaa aku yg overdos hoi Hidayahh. Takdak kena mgena dgn hg punn. hehs. Perasaan apakah ini? Setan hg hasut aku hah? Kuahajooooo ! Cerita dkt mek eyra mmg sah sah dia gelak dkt aku, takleh takleh. kena tunggu keadaan betoi betoi sah dan mgizinkan. HAHAHA :') *ITU HAK DIA* hg kena ingat ni k. haha.

Dah malas nak pikiaq pasai tu, stgi aku melebih lebih. haha. 
Wey fone aku kena off, kcuali ada hal betoi betoi mustahak ja aku on. Tidak jgn harap slagi dia duk call aku, slagi dia mcg aku. Yeah mmg salah aku dari awal, bodoskan aku? Ya mmg pun. Masa dia call hg pi angkat sepa? Num tak kenai mau sngt agkt, hehs. Lanie trima padah tiap hari dia duk call hg. Spa nak bgtau apa apa, better bgtau dkt fb takpun tweet, aku aktif dkt sini. Eh AR please jgn duk call aku bule? Aku mmg takleh kalau dgq soqa hg, benda hat aku dah janji dgn diri aku habeh termungkiaq *kedah piang*  Tpi hg ajak relay balik, so sorry aku takkan mungkir janji aku ! Haih.

ANNOYING ANNOYING !

Hari ni Mahaad ada majlis Idul Ilmi *Hari Anugerah Cemerlang* adik aku syikin terlebih rajin meah tu pi skolah, kalau aku jadi dia tak snggup wa pi skolah pagi pagi qabat bas. Baik wa tidoq berteman bantal busuk wa ni. haha. Kalau pi serious bosan, dah takdapat anugerah, mmg takleh masuk dewan maklum la yg bg hadiah pun kerabat sultan. Sepanjang duk mahaad tak penah dpt anugerah, k ini aku mmg takleh brangan lebih. Wa tak pandai pon, pandai kot lain ja. haha. Eh tttba rasa taktahan dah, ngantok hoi. Jum tidoq sat, stgi bangun breakfastt. daaa :D



Past | New
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome