Sweet Crunchy
Sahabatt
Saturday 18 August 2012 | 02:16 | 0 Message

Allahuakbar, Allahurabbi.

Rasa bersyukur apa yg sudah Engkau berikan kepada aku masa sekarang. Aku takmau kehilangannyaa, moga persahabatan kami mendapat keredhaan mu Ya Allah. Beliau terlalu baik utk bersahabat dgn ku Ya Allah. Beliau mengingati tentang kebesaranMu. Ya Allah betapa indahnya ciptaanMu :D Kadang kadang diqi ini meqasa kan beliau adalah utusan daqiMu utkku. Kadang kadang meqasakan beliau yg terbaik utkkuu. Terungkap betapa hebatnya beliau di mataku. Tidak pernah aku berjumpa dgn oqg sehebat dia. Beliau sngat meqendah diqi orgnya. Sahabat aku mampu mendoakan yg terbaik utkmu, moga anganmu yg selama ini kau suarakan akan menjadi kenyataan suatu haqi nanti, aku mendoakan moga kau selalu tabah menempuh dugaan hidup ini yg berliku. Allahuakbarrr. Moga persahabata kami berakhir dgn kegembiraan. Aminnn. Terlalu menghaqap Ya Allah :D 

Hmm tdi dia peqingat aku 'Eh kita kenal awal bulan posa kan?' Aku pun tak ingattt. Betapa dia mengingatii. Ayat yg paling menyentuh hati '... terima kasih nah luangkan masa bersama ........... dan ceriakan hari saya' Dia ckp aku menceriakan harinyaa? Tersentuhh :\ Sebenarnya kau yg menceriakan hari aku stiap hari. Terima Kasih Sahabattt. Kalau online mesti dia akan bg link utube nasyid arab dan nasyid agama. Hmm tak terungkap terima kasih. Aku sayang engkau kerana Allah ;D

Past
Meet Me

Assalamualaikum. Hello everyone.
Welcome To My Official Blog. If you want me to follow you, leave your footstep at my tanggieboard okay :) Nice to meet you too :>

Navigate

About Links Entries

.
Taggie Board


Credit
Template by : Atirah Hayati
Basecode by : Jaja
Best view only at Google Chrome